Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

A nikým nevolení lidi nemůžou kritizovat? A vy můžete?

10 3
možnosti
Foto

Nikým nevolení ať si klidně kritizují, mě spíš mrzí, že i já musím přispívat na jeho nehorázný plat, i když jedná naprosto proti mému zájmu.

9 5
možnosti
JV

Pokud vim ,Cesko jen pobira z EU.(podle Zemana sestinu narodniho prijmu)

4 3
možnosti
Foto

Já jsem od EU nikdy nic nechtěl a neúčastnil se nikdy žádného dotačního programu, Jsem tedy čistý plátce proti své vůli.

6 4
možnosti
Foto

Vy nejezdít po silnicích, nechodíte k lékaři, nekupujete potraviny.....?

5 3
možnosti
Foto

Pro vás ještě jednou. Co s tím má EU?

0 1
možnosti
VK

Hloupěji se zeptat nejde;-D

2 0
možnosti
Foto

Mnoho z toho platí dotacemi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 361
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2502x
Manažer a spolumajitel obchodní společnosti a místostarosta obce Všechlapy u Nymburka. Člen předsednictva politického hnutí Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura (SPD) prosazující přímou demokracii, patriotismus, vymahatelnou odpovědnost politiků a národní zájmy. Mé motto: "Pesimismus a skepse nevadí. Lepší je ale hýřit optimismem!" www.radekrozvoral.cz

Seznam rubrik